chayotes نمایش گلکسی افزاری سامسونگ

chayotes: نمایش گلکسی افزاری سامسونگ سامسونگ نمایشگر سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی رفع فیلتر تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما برطرف فیلتر شدند؛ درحالی‌که اوضاع سایر استارت‌آپ‌های گردشگری و سایت‌های فیلترشده هنوز مشخص نشده است.

    رفع فیلتر تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    رفع فیلتر تعدادی از سایت های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    عبارات مهم : فعالیت

    تعدادی از سایت های گردشگری و فروش بلیت هواپیما برطرف فیلتر شدند؛ درحالی که اوضاع سایر استارت آپ های گردشگری و سایت های فیلترشده هنوز مشخص نشده است.

    به گزارش ایسنا، منابع رسمی تا کنون تعداد دقیق سایت ها و استارت آپ های گردشگری فیلترشده را اعلام نکرده اند ولی امیر ناظمی ـ عضو غیرموظف هیات عامل شرکت فناوری اطلاعات ـ در حساب توئیتر خود نوشته که «حدود ۱۸۰ سایت براساس استعلام دادستانی از شرکت هواپیمایی راجع به اسامی سایت های فاقد مجوز فروش فیلتر شده است اند.»

    رفع فیلتر تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشوری نیز دیروز با بیان اینکه ۵۷ سایت دارای مجوز از این سازمان، عملیات فروش بلیت هواپیما را انجام می دهند، گفته بود:« سایت هایی که به تازگی فیلتر شده است اند، هیچ کدام مجوز فروش بلیت هواپیما از شرکت هواپیمایی نداشتند. با هر سایتی که بدون مجوز از شرکت هواپیمایی کشوری بلیت هواپیما بفروشد، قطعاً مقابله قانونی می شود. این سایت ها اگر بخواهند به این حوزه مجدداً ورود کنند باید الزامات شرکت هواپیمایی کشوری را رعایت کنند و سپس از این شرکت مجوز دریافت کنند و همه این مراحل بر اساس قانون انجام می گیرد.»

    با این حال یکی از استارت آپ های گردشگری اطلاع داد که بعد از چهار روز، آخر برطرف فیلتر شده است است.

    تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما برطرف فیلتر شدند؛ درحالی‌که اوضاع سایر استارت‌آپ‌های گردشگری و سایت‌های فیلترشده هنوز مشخص نشده است.

    بنا بر اعلام این استارت آپ گردشگری که همه فعالیت آن به فروش بلیت هواپیما محدود نمی شود و در زمینه رزرو هتل نیز فعال هست، «به دستور دادستانی کل کشور این فیلترینگ مغایر با قوانین و به اشتباه انجام شده است بود و بعد از بررسی مستندات امروز (دوشنبه ۲۶ شهریورماه) برطرف فیلتر شد. فیلترینگ این استارت اپ بنا به درخواست هواپیمایی کشور انجام شده است بود و بعد از محرز شدن شیوه همکاری آن با تامین کننده بلیت هواپیما که دارای همه مجوزهای مورد نیاز جهت فعالیت در این عرصه هست، از شکایت خود صرف نظر کرده و با دستور دادستانی برطرف فیلتر انجام شد.»

    رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به عنوان یکی از مخلفان این فیلترینگ روز جمعه توئیت کرده بود: «در کنار تلخی های تلاطمات ارزی شاهد رونق چمشگیری در جذب گردشگر بوده ایم. انسداد ایجاد شده است در فعالیت بعضی استارت اپ های خدماتی در مقطع حساس کنونی را پیگیرم.»

    بنا بر اعتقاد این سازمان، همه فعالیت این استارت آپ ها به حوزه فروش بلیت هواپیما مربوط نمی شود و اگر شکایتی در این بخش بوده باید در همان حوزه پیگیری می شد و مانعی جهت کسب وکار گردشگری ایجاد نمی شد، آیا که با استناد به تبصره ۲ ماده ۷ قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی مصوب ۱۳۷۰/۷/۷ و اصلاحات بعدی و در اجرای تبصره ۳ ماده ۲ دستورالعمل ارائه خدمات سیاحتی و گردشگری در اینترنت مصوب ۱۳۹۴/۶/۳۱، به منظور ساماندهی سامانه های الکترونیکی فعال در حوزه معرفی، اطلاع رسانی، بازاریابی و فروش خدمات گردشگری، افراد حقیقی و حقوقی علاقه مند به فعالیت و ارائه خدمات سیاحتی و گردشگری در فضای مجازی، چنانچه قبلا مجوزی در چارچوب آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی مصوب ۱۳۸۰ و آئین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل درجه بندی و قیمت گذاری تاسیسات گردشگری مصوب ۱۳۹۴ جهت فعالیت در حوزه گردشگری دریافت نکرده اند، با رعایت شرایطی می توانند نماد اطمینان گردشگری را دریافت کنند. بنا بر اعلام هیات مقررات زدایی نیز کسانی می توانند مجوز «تی نماد» (کسب و کار مجازی) را دریافت کنند که مجوز بند ب (از شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) را داشته باشند.

    رفع فیلتر تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    امیر ناظمی -عضو هیات عامل شرکت فناوری اطلاعات- نیز در توئیت خود به این عنوان اشاره کرده و گفته بود که «دو اشتباه در استعلام دادستانی از شرکت هواپیمایی وجود داشت که نادیده گرفتن دو نوع از سایت ها بوده هست؛ نخست سایت هایی که پارتنر دارای مجوز دارند و دوم سایت های مقایسه و معرفی بلیت که کاربر را جهت خرید به سایت مهم هدایت می کنند.»

    به گفته او، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دادستان صحبت و پیچیدگی های فنی را تشریح کرده و شرکت هواپیمایی نیز نامه ای را جهت دادستانی ارسال کرده که فیلترینگ بدون توجه به این موارد بوده است: ۱. عدم نیاز بعضی از کسب وکارها به مجوز، ولو عضویت در صنف، ۲. همکاری میان چند شرکت، ۳. عدم مجوز از یک شرکت به معنای بدون مجوز بودن نیست! ۴.برخی به دلایل منافع فردی نهادهای قانونی را جهت بعضی تصمیمات جنبش می کنند.

    تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما برطرف فیلتر شدند؛ درحالی‌که اوضاع سایر استارت‌آپ‌های گردشگری و سایت‌های فیلترشده هنوز مشخص نشده است.

    سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز اعلام کرده که خیلی جدی پیگیر برطرف فیلتر وب سایت هایی است که دامنه فعالیتشان به این حوزه نیز می رسد، با این حال بیانات مقامات آن نشان می دهد اطلاعات دقیقی راجع به استارت اپ ها و وب سایت های فیلترشده که بخشی از فعالیت آن ها علاوه بر فروش بلیت هواپیما، در دیگر بخش های خدماتی گردشگری نیز تعریف شده، در اختیار ندارد، آیا که عنوان بین شرکت هواپیمایی و دادستانی درحال پگیری است.

    عبدالصمد خرم آبادی -معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی- نیز در واکنشی که به فیلترینگ سایت ها و استارت اپ های گردشگری نشان داد به تعارض موجود میان نظر های دستگاه های مرتبط نیز اشاره کرده و گفته که «جای تعجب است که بخشی از دولت در اجرای تبصره های ۱ و ۲ قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی فعالیت سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما را اجحاف به مسافران و اخلال در شبکه توزیع بلیت تلقی کرده و مصرانه تقاضای فیلتر سایت های مذکور را می کند و بخش دیگر از دولت این اقدام را تقبیح کرده و در اینترنت علیه آن جوسازی می کند.»

    رفع فیلتر تعدادی از سایت‌های گردشگری و فروش بلیت هواپیما

    رضا الفت نسب –عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی ـ به دنبال فیلترینگ گسترده ای که در بخش خدمات سفر اتفاق افتاده به دشواری فعالیت استارت آپ ها اشاره کرده و گفته «شاید ۱۰ درصد این آدمها بتوانند مجوز بگیرند و باقی نمی توانند. در این هیاهو بحث مهم این است که هنگامی که شما سخت مجوز می دهید، هیچ کس نمی تواند مجوز بگیرد. سایت های بزرگی که پول و ارتباط دارند می توانند مجوز بگیرند، ولی استارت آپ کوچکی و نوپایی که در یک زیرپله کار می کند، قدرت ندارد مجوز بگیرد.»

    او ادامه داده که «برخی کسب وکارها نزدیک به یک سال در نوبت هستند که بخواهند مجوز بند الف را بگیرند. در حالی که این کسب وکارها تنها کار آنلاین می کند، به آنها گفته می شود باید مانند آژانس مکان و کانتر داشته باشند. بعد از این فرآیند هم باید به دنبال مجوز آنلاین بروند. این چه شرایطی است؟ بر اساس قانون اصلاح فضای محیط کسب وکار که ما به هیات مقررات زدایی هم اعلام کردیم، گفتیم اینها مجوز تازه خلق می کنند. آیا شرایط دریافت مجوز باید اینطور باشد؟»

    درحالی که هنوز غائله فیلترینگ تعدادی از سامانه های فروش بلیت و استارت آپ های گردشگری نخوابیده است بعضی فعالان گردشگری نامه هایی را در اینترنت منتشر کرده اند که حکایت از اختلاف های فعالان سنتی گردشگری با صاحبان کسب وکارهای نوین دارد که با عنوان «شکستن قیمت ها» خواستار برخورد مقامات شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با این استارت آپ ها و وب سایت های فروش رزرواسیون هتل ها شده است اند. یکی از صاحبان این کسب وکارهای نوین گفته است: فیلترینگ اخیر ارتباطی با برخوردهای شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ندارد و عنوان کاملا به اعتراض شرکت هواپیمایی برمی گردد ولی بعضی از این فضا به نفع خود استفاده کرده تا نارضایتی خود را نسبت به کسب وکارهای نوین گردشگری رسمی کنند.

    امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی یکی از این استارت آپ های برطرف فیلترشده، با دفاع از عملکردشان در حوزه خدمات رسانی به مسافران علی رغم انتقادهایی که به این کسب وکارهای مجازی در این چند روز شده است هست، گفت: «ما تلاش داریم تحولی در بازار گردشگری کشور عزیزمان ایران ایجاد کنیم و سفر را به عنوان یک کالای مقرون به صرفه به سبد کالای خانوار بازگردانیم و در این مسیر به کمک همه دلسوزان عرصه گردشگری نیازمندیم. قطعا این امر بدون براق سازی قیمت ها و کم کردن هزینه ها امکان پذیر نیست.»

    واژه های کلیدی: فعالیت | هواپیما | گردشگری | هواپیما | گردشگری | فیلترینگ | خدمات سفر | فیلتر شدن | شرکت هواپیمایی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار