chayotes نمایش گلکسی افزاری سامسونگ

chayotes: نمایش گلکسی افزاری سامسونگ سامسونگ نمایشگر سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد / لاریجانی

    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که کشور عزیزمان ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند

    روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد / لاریجانی

    لاریجانی: روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد

    عبارات مهم : ایران

    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که کشور عزیزمان ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کم شدن قیمت ارز ایجاد شد که باید ادامه یابد.

    به گزارش منزل ملت، علی لاریجانی صبحگاه امروز (دوشنبه ۱۹ آذر) در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونان حفاظت پرسنل مراکز و دفاتر حراست، وزارتخانه ها و شرکت ها و نهادها که در تالار شهید مدرس در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شد، گفت: ساختمان مشروطه تاریخ گویای کشور عزیزمان ایران هست، در مقطع اول مشروطه که همراه با جنگ جهانی بود، نمایندگان در ساماندهی نظام پارلمانی نقش داشتند و نقش شهید مدرس در این عنوان شاخص بود.

    روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد / لاریجانی

    رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در وقت شهید مدرس، بیگانگان عنوان قرارداد ۱۹۱۹ را از طریق وثوق الدوله پیگیری می کردند که شهید مدرس اجازه این کار را نداد، همچنین این شخصیت تاثیرگذار در برابر روس ها که از قزوین اولتیماتوم می دادند، ایستادگی کرد.

    وی تصریح کرد: در دوره بعد از قاجار که مربوط به حکومت رضاخان و محمدرضا پهلوی هست، شدت استبداد و وابستگی کشور بیش از گذشته شد و در حدود ۵۰ سال حکومت پهلوی غیر از یک مقطع زمانی کوتاه که مرحوم مصدق جهت ملی کردن صنعت نفت در مجلس اقداماتی انجام دادند، عنوان وابستگی و استبداد نمایان بود و شرایط به نحوی بود که مدیر یک کشور در برابر سفرای انگلیس و آمریکا خاضع بود ولی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی حتی یک بخشدار عزتمندانه ایستادگی می کند و بیگانگان قدرت و عزت کشور عزیزمان ایران را پذیرفته اند که البته انجام این مهم راحت نبود و استقامت مردم و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری باعث عوض کردن شرایط شد و مردم به آینده خود حاکم شدند.

    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که کشور عزیزمان ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند

    لاریجانی افزود: گاهی بعضی از پرسشها در کشور باعث می شود به دستاوردهای انقلاب توجه نشود، ولی نباید فراموش کرد زمانی مردم به خاطر روابط شاه با اسرائیل سرشکسته بودند ولی در حال حاضر کشور عزیزمان ایران پیشرو مقابله با ظلم هست، بنابراین با وجود بعضی پرسشها باید دسته بندی صحیح انجام شود و نباید دستاوردی که انقلاب جهت کشور عزت ایجاد کرده، فراموش شود.

    وی با اشاره به نقش شهدا در عزتمندی کشور گفت: بعد از انقلاب اسلامی، مردم، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر و همچنین مدیر جمهور را خود گزینش می کنند و از رهبری فرزانه برخوردارند و منزلت این دستاوردها کم نیست.

    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از واکنش‌ها ناهنجارانه آمریکا در قبال برجام، آمریکایی ها در عرصه بین الملل تنها شدند، حداقل در زبان دیپلماتیک بسیاری از کشورها با این کار آمریکا مخالفت کردند، بنابراین آنها ضرر کردند.

    روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد / لاریجانی

    وی ادامه داد: دشمن های می خواهند جلوی توسعه اقتصادی کشور عزیزمان ایران را بگیرند، آیا که در کشور عزیزمان ایران ظرفیت ها و نیروی تحصیل کرده و امکانات وجود دارد و امکان جهش اقتصادی فراهم هست، بنابراین می دانند که اگر بستر مناسب باشد کشور عزیزمان ایران توسعه می یابد و می خواهند با آشفته سازی هر روز یک عنوان را بزرگ کرده و به اعتراضات دامن بزنند و بعد با استفاده از عملیات روانی نشانه خود را پیگیری کنند.

    لاریجانی بیان کرد: اگر حوادث امروز فرانسه در کشور عزیزمان ایران اتفاق می افتاد، دشمن های می گفتند نظام کشور عزیزمان ایران در حال واژگونی هست، بنابراین آنها تلاش می کنند که با رسانه هایشان جهت کشور عزیزمان ایران مسئله ایجاد کنند و حتی ترامپ نسبت به یک تحرک در کشور عزیزمان ایران تصویر العمل نشان می دهد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که کشور عزیزمان ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند

    رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان ادامه داد: گاهی به خاطر بهره وری پایین بعضی دستگاه ها زمینه ای فراهم می شود که دشمن های می خواهند با سوءاستفاده بهم ریختگی اجتماعی را دامن بزنند، همچنین دشمن های می خواهند با نفوذ صدمه به مملکت وارد کنند، ولی می دانند بخش امنیتی کشور عزیزمان ایران نیرومند است.

    وی اظهار کرد: دشمن های قصد داشتند با فشار اقتصادی و روانی در اقتصاد ما نابسامانی ایجاد کنند و حتی بازار ارز را در مقطعی تحت تاثیر قرار دادند، آیا که مسئله ارز نقطه کانونی بود. ولی با تدابیر مقام معظم رهبری و ایجاد شورای هماهنگی اقتصادی قوا، ساماندهی امور پیگیری شد و فکر می کنم تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که کشور عزیزمان ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کم شدن قیمت ارز ایجاد شد که باید ادامه یابد.

    روند کم شدن قیمت ارز باید ادامه یابد / لاریجانی

    لاریجانی بیان کرد: اگر دستگاهی به صورت درست و صحیح کار نکند، نارضایتی ایجاد می کند، البته بعضی پرسشها ریشه در ساختار دیوانی دارد که باید علاج شود و در بلندمدت دولت کوچک شود. در هر صورت اگر حراست ها با مدیریت ارشد دستگاه ها صمیمی باشند، می تواند کارها خوبی جهت جلوگیری از نارضایتی انجام داد.

    وی ادامه داد: پیشنهاد می شود از افرادی که به ادارات یا دستگاه ها مراجعه می کنند، پرسش شود که نحوه برخورد چگونه بوده هست. در هر صورت باید نارضایتی ایجاد نشود و باید پیگیری انجام شود که در دستگاه ها به مردم ستم نشود.

    وی ادامه داد: بعضی پرسنل ممکن است عملکرد درستی نداشته باشند، ولی اینگونه نباشد که کسی یک اشتباه کرد، او را از هستی ساقط کنند. البته فسادهای بزرگ را باید علنی کرد و با آن برخورد جدی شود. در مبارزه با فساد باید آداب داشت و فقط با فریاد نمی تواند با فساد مبارزه کرد.

    لاریجانی گفت: باید مدیر سالم و عاقل بتواند شجاعانه تصمیم گیری کند و مدیری که با صدق کار می کند باید حمایت شود و اگر اشکال و ناتوانی در مدیریت وجود داشته باشد، باید مورد پیگیری قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: مجلس آمادگی تدوین قانون مدون جهت حراست ها را دارد که این عنوان می تواند پیگیری شود.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در آخر خاطرنشان کرد: کار پرسنل حراست خیلی دیده نمی شود ولی خدمات آنها از چشم مسئولان نظام دور نیست.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | لاریجانی | علی لاریجانی | انقلاب اسلامی | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار