chayotes نمایش گلکسی افزاری سامسونگ

chayotes: نمایش گلکسی افزاری سامسونگ سامسونگ نمایشگر سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته‌اند که بدون FATF نمی‌توانند با کشور عزیز

    محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس گفت: چین و روسیه شریکا راهبردی کشور عزیزمان ایران هستند، ولی گفته اند که بدون FATF نمی توانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند.

    چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته‌اند که بدون FATF نمی‌توانند با کشور عزیز

    ظریف: چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته اند که بدون FATF نمی توانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند/ ما دچار خود تحریمی نمی شویم

    عبارات مهم : ایران

    محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس گفت: چین و روسیه شریکا راهبردی کشور عزیزمان ایران هستند، ولی گفته اند که بدون FATF نمی توانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند.

    به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبحگاه امروز در جلسه علنی مجلس که مربوط به بررسی پیوستن به کنوانسیون CFT بود، گفت: ما توانسته ایم همان طور که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان فرمودند با شکست دادن تحریم ها، آمریکا را شکست دهیم.

    وی ادامه داد: ما بارها با مقاومت مردم و تدبیر آمریکایی ها را شکست داده ایم، این بار هم با درایت، همراهی و همدلی آمریکا را شکست خواهیم داد. تحریم های آمریکا علیه مردم بزرگ کشور عزیزمان ایران حتماً شکست خواهد خورد.

    چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته‌اند که بدون FATF نمی‌توانند با کشور عزیز

    وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه شکست تحریم ها نیازمند همدلی و همراهی همه مردم و نیازمند رعایت مصالح ملی خارج از نگرانی های سیاسی است گفت: در دو هفته گذشته انزوای ایالات متحده آمریکا در شرکت ملل متحد به نمایش گذاشته شد. مدیر جمهور آمریکا در مجمع عمومی نتوانست جامعه بین المللی را علیه جمهوری اسلامی بسیج کند. مدیر جمهور آمریکا با سوءاستفاده از ریاستش بر شورای امنیت که بحمدالله تمام شد نه تنها نتوانست شورای امنیت را به ابزاری جهت اعمال بر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تبدیل کند، بلکه جلسه شورای امنیت تبدیل به یک جلسه محاکمه سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا شد.

    وی اضافه کرد: اینها همه از برکت درایت مردم، مقام معظم رهبری و تصمیم مجلس شورای اسلامی و پیگیری برجام بود.

    محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس گفت: چین و روسیه شریکا راهبردی کشور عزیزمان ایران هستند، ولی گفته اند که بدون FATF نمی توانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند.

    ظریف در مورد برجام خاطرنشان کرد: برجام توانست سیاست های آمریکا را در دنیا منزوی کند، برجام توانست حقانیت مردم کشور عزیزمان ایران را به دنیا نشان دهد، برجام توانست رژیم جنایتکار صهیونیستی و نتانیاهو را در دنیا رسوا کند در حدی که اتهامات نتانیاهو در جلسات متفاوت به استهزاء کشیده شد. اینها همه از توفیقات مردم بزرگ کشور عزیزمان ایران و از توفیقات شما نمایندگان مجلس جهت پیگیری به خواست های مردم هست.

    وزیر امور خارجه اظهار داشت: امروز هم مجلس در برابر یک تصمیم تاریخی قرار گرفته هست. ما با برجام توانستیم یک رشته از بهانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی را از آنها بگیریم، اگر برجام به نفع کشور عزیزمان ایران نبود، آمریکا از آن خارج نمی شد. اگر برجام به نفع کشور عزیزمان ایران نبود نتانیاهو از روز اول اعلام نمی کرد که من یک تنه و تنها در برابر برجام ایستاده ام. برجام توفیق این ملت بود. توفیق ملت را تبدیل به ضعف ملت نکنیم.

    وی در مورد لوایح چهارگانه خاطرنشان کرد: لوایحی که در برابر مجلس قرار گرفته و مجلس با درایت آنها را تصویب کرده و امروز هم ان شاءالله در برابر وجدان عمومی جامعه بر اساس مصالح ملی تصمیم خواهد گرفت، لوایحی است که بهانه های بعدی را از آمریکا می گیرد و لوایحی است که تاکنون آمریکا به همین بهانه ها مانع معاملات ما شده است هست. نکاتی است که به خاطر اینها و به همین بهانه ها آمریکایی ها توانستند فشار بیاورند و اجازه معاملات مالی را ندهند.

    چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته‌اند که بدون FATF نمی‌توانند با کشور عزیز

    ظریف افزود: از قول من بعضی دوستان مطلبی را مطرح کردند، نه بنده و نه آقای مدیر جمهور نمی توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به لایحه حمایت مالی از تروریسم مشکلاتمان حل خواهد شد، ولی می توانیم تضمین بدهیم که با نپیوستن به این لایحه آمریکا بهانه مهمی را جهت زیاد کردن پرسشها ما پیدا خواهد کرد.

    وزیر امور خارجه اضافه کرد: جمهوری اسلامی در شرایط سخت با نگرش دقیق با بررسی جدی در محافل رسمی سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی هم تلاش کرده که بهانه های آمریکا را بگیرد و هم تلاش کرده که زمینه ای جهت مداخلات آمریکا فراهم نکند.

    محمدجواد ظریف در صحن علنی مجلس گفت: چین و روسیه شریکا راهبردی کشور عزیزمان ایران هستند، ولی گفته اند که بدون FATF نمی توانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند.

    وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی در دبیرخانه ساعت ها جهت بررسی این چهار لایحه وقت گذاشت، علاوه بر اینکه دوستان در مجلس در کمیسیون ها و ما در دولت وقت های زیادی را جهت بررسی گذاشته ایم. شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه موارد متفاوت این کنوانسیون را بررسی کردند و جهت اینکه احتمال هر گونه جدلی را از این کنوانسیون برطرف کند، حق شرط هایی را قائل شد که این حق شرط ها بسیار مهم هست.

    ظریف در مورد اینکه بعضی گفته اند ممکن است حق شرط های کشور عزیزمان ایران را در این کنوانسیون نپذیرند، بیان داشت: اشکالی ندارد حق شراط ارائه می شود بعضی نمی پذیرند، ولی این به معنی این نیست که حق شرط باطل هست. در همین عنوان مخالفت با نامگذاری گروه های آزادی بخش به عنوان تروریسم اکثر کشورهای منطقه ما حق شرطی مشابه ما گذاشته اند، اگرچه بعضی کشورها با این حق شرط مخالفت کرده اند، ولی به این معنی نبوده است که حق شرط از درجه اعتبار ساقط شده است هست. دوستان مقررات بین المللی در مورد حق شرط را ملاحظه بفرمایند و خواهند دید که با یک یا چند مخالفت این حق شرط ها از درجه اعتبار ساقط نمی شود.

    چین و روسیه به کشور عزیزمان ایران گفته‌اند که بدون FATF نمی‌توانند با کشور عزیز

    وزیر امور خارجه اظهار داشت: بسیاری از مقررات و مصوبات ما مثل لایحه کنوانسیون حقوق کودک، لایحه مناطق دریایی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با مخالفت های متعددی مواجه شده است هست. کشورهای متعددی بر این قوانین ما ایراد گرفته اند ولی آیا اینها از درجه اعتبار ساقط شده است هست. حق شرط ما جهت ما و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران محترم خواهد بود و دیگران هم می توانند به حق شرط ما اعتراض کنند، آنها کار خودشان را انجام می دهند. دوستان توجه داشته باشند که ما چه حدودی از اختیارات را داریم و دیگران چه اختیاراتی دارند و آثارش چه خواهد بود.

    وی افزود: ممکن است بعضی ها ایراد بگیرند ولی از لحاظ حقوقی حق شرط جهت ما موجه و محترم است و این حق مجلس شورای اسلامی است که جهت تصویب کنوانسیون همان طور که مخبر محترم کمیسیون قرائت کردند شروطی را تعیین و این شروط در وقت الحاق به عنوان شرط های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ابلاغ خواهد شد.

    ظریف تصریح کرد: بعضی از دوستان مشکلاتی را مطرح کردند، اولاً من خدمت عزیزان مطرح کنم که از آقای همتی (رئیس کل بانک مرکزی) پرسش کردم که گران شدن ارز و ارزان شدن ارز هیچ ارتباطی به FATF نداشته هست، بر اساس قانون پولشویی هم در زمانی که ورود ارز ممنوع شد و هم الان که ورود ارز آزاد شده، با رعایت مقررات پولشویی بوده هست، لذا دوستان، مردم را نسبت به بعضی پرسشها که دلایل دیگری دارد و بعضی از این پرسشها ذکر شده، اشاره به FATF نکنند.

    وی ادامه داد: FATF ارتباطی با اینها ندارد ولی FATF ارتباط مستقیم با بسته شدن حساب دانشجویان ایرانی دارد. FATF ارتباط مستقیمی دارد با بازرگانان ایرانی، در عدم امکان پرداخت به ایران، اینها ارتباطات مستقیم است و ممکن است دلایل دیگر داشته باشد و ممکن است خباثت های آمریکا نیز علت باشد ولی FATF یکی از بااهمیت ترین مشکلاتی است که حتی دوستان ما به ما می گویند.

    وزیر امور خارجه اظهار داشت: هنگامی که با چینی ها صحبت می کنیم، آنها که نیات استکباری با کشور عزیزمان ایران ندارند و از نظر مواضع بین المللی شبیه جمهوری اسلامی دارد و شریک تجاری کشور عزیزمان ایران است و همچنین با روسیه که شریک راهبردی ما هست، ولی مدیر بانک مرکزی روسیه سه روز پیش به آقای همتی گفته است که بدون FATF نمی توانیم کار شما را انجام دهیم. چینی ها بارها به ما گفته اند که بدون FATF نمی توانیم با شما همکاری کنیم. به من نگویید به من تضمین بده اگر FATF را امضا کردیم و این کنوانسیون را پذیرفتیم و اگر شرایط FATF را انجام دادیم، آن وقت همه این پرسشها حل می شود، نه! آن وقت یکی از بااهمیت ترین بهانه ها برداشته می شود که دیگر نمی توانند با بهانه گیری جلوی کارهای جمهوری اسلامی را بگیرند.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | ایرانی | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار